Pe mesele din birouri se pot vedea deseori caiete cu sigla companiei, carnete cu brand. O modalitate excelentă de a aduce aminte clientului despre companie pentru o lungă perioadă de timp. Și pentru un cost relativ mic.
Puteți chiar să imprimați foile caietului în alb-negru și să faceți coperta mai groasă și mai colorată.
De asemenea, este posibil să tipăriți multe caiete prin imprimare offset, care va fi mai ieftină decât imprimarea digitală, și să le depozitați într-un depozit pentru diverse evenimente promoționale.
Planificatorul sau planorul poate fi confundată cu un planificator zilnic sau săptămânal.
Diferența este că planificatorul este de obicei amplasat pe masa de birou, orizontal, într-o formă deschisă, sprijinindu-se pe paginile sale, cu o copertă mai rigidă. Întreaga săptămână este situată pe o pagină de planificare orizontală deschisă, astfel încât toate sarcinile programate pentru săptămână sunt vizibile.
Coperta poate fi din bumvinil (carton laminat), piele, hartie, balacron.
Planificatoare sunt atât universale, cât și specializate. Sunt cu tabele și formule speciale. Sunt pentru grădinari, mame și chiar pentru copii.
Desigur, în era tehnologiei moderne, poate părea că planificarea pe hârtie nu mai este necesară, pentru că există și cele electronice. Dar, uneori, planificarea lucrurilor pe hârtie, notarea cu un stilou, nu este doar mai familiară pentru mulți, ci și mai fiabilă.
Bineînțeles, imprimarea planificatorului permite amplasarea unui logo al companiei, să vă promovați discret brandul.