Catalogul companiei face parte din marketing. Un catalog bun de produse va atrage atenția și, prin urmare, potențialii cumpărători.

Catalog poate fi:

  • Imagine, brand. În primul rând este prezentarea companiei și abia apoi descrierea mărfurilor.
  • Publicitate. Lista de produse, promoții, reduceri. Pot fi prețuri.
  • Periodic. Catalogul este tipărit cu o anumită perioadă de timp. Include informații actualizate despre companie, promoții, produse.
Crearea unui catalog se realizează în mai multe etape.

Dezvoltarea concepție și design.
Sunt selectate subiectul, scopul, volumul catalogului.
Se pregătesc imagini și material text.
Elaborarea machetului.

Etapa de prepress.
Aici vedeți cerințele noastre pentru machete.
Designerul nostru va fi bucuros să vă ajute.

Imprimare catalog.
Pentru tiraje mai mici, imprimarea digitală este în binevenită.
Imprimarea offset este mai profitabilă pentru tiraje mari.

Procesare post-tipărire.
Decupare,, laminare, sifonare, cusătura, gofrare, pliere, lăcuire.
În general, aducerea catalogului la condiție finală, făcându-l prezentabil, protejându-l de deteriorare.

Agenda