Un buclet este o piesă clasică de marketing. Cu o abordare competentă adecvată, un text structurat în combinație cu un design creativ vă va permite să transmiteți informațiile necesare unui potențial client. La un cost minim, puteți obține un rezultat foarte tangibil.
O foaie de hârtie pliată pe două fețe este broșura clasică.
Designul broșurii trebuie să fie atrăgător.
Eurobooklet este foarte răspândit, este o foaie A4 pliată sub un plic european. Dimensiunea lui: 98mm x 210mm.
Plierea face parte din procesarea post-tipărire a unei broșuri. Și anume, crearea unei linii de pliere.
Dacă este preconizat un cupon de rupere, atunci se face perforarea de-a lungul liniei de pliere.
În general, plierea poate fi în două linii paralele, un zig-zag, sub forma unei ferestre.
Dacă hârtia de broșură este groasă, atunci se efectuează marcarea, canelurile sunt presate la pliu pentru a reduce rigiditatea foii.
Hârtie folosită este cea acoperită cu cretă, deoarece este foarte albă.
Broșurile publicitare, în principiu, sunt toate informative, dar unele sunt promoționale, conțin informații despre o anumită promoție, altele cu o listă mică de produse, iar altele pentru a fi trimise prin poșta.
Există și broșuri de publicitate de marcă.
Care promovează brand-ul.
Imprimarea unor astfel de broșuri necesită o atenție deosebită la machet și la calitatea materialului, hârtiei de tipar.